Maradjon bejelentkezve  
Elfelejtett jelszó
Regisztráció

Vásárlási információk

 


 

Tartalom: 


  1. Általános információk
  2. A kosár tartalma
  3. Bejelentkezés
  4. Számlázási, Fizetési és Szállítási adatok
  5. EllenÅ‘rzés
  6. Megrendelés
  7. Áruátvétel - Szállítási határidÅ‘ - Szállítási díj
  8. Regisztráció
  9. Fizetési lehetÅ‘ségek
10. Megrendelés lemondása
11. Reklamáció kezelés
12. Adatvédelem
13. Panaszával fordulhat

 

 

 


1. Általános információk 

 


A rendelések elkészítését, összeállítását és a házhozszállítást biztosítja:


Cégnév: STAR SZÁLLÍTÁS Transport Kft.
Székhely: 1066 Budapest, Teréz körút 62.
Telephely: 1066 Budapest, Teréz körút 62.
Cégjegyzékszám: 01-09-174091
Adószám: 24377397-2-42

Web: https://www.allstarpizza.hu
E-mail: info@allstarpizza.hu
Telefon: 70 390 7626
Nyitvatartás: H-Cs, V: 09:00-04:00, P-Szo: 09:00-06:00

 


Rendelését leadhatja telefonon az ügyfélszolgálat telefonszámain vagy a webáruházon keresztül.

 



A webáruház üzemeltetÅ‘je:


Cégnév: Neubauer János EV.
Székhely: 1105 Budapest, Ugor utca 1. fszt. 3.
Web: https://www.neuwebdesk.eu
E-mail: info@neuwebdesk.eu

 


Vállalkozásunk költséghatékony, ugyanakkor energia- és idÅ‘takarékos megoldásokat, szolgáltatást kínál kis- és középvállalkozások számára.

 

vissza a tartalomhoz

 


2. A kosár tartalma 


Megrendelni csak azon termékeket tudja, melyeket a Kosarába tesz. A Kosár tartalma bármikor módosítható, a benne lévÅ‘ termékek törölhetÅ‘k. Itt láthatja megrendelésének részleteit és értékét.

 

vissza a tartalomhoz

 


3. Bejelentkezés 


Megrendelést csak regisztrált felhasználók a bejelentkezést követÅ‘en adhatnak le. A regisztrációval kapcsolatos részletes információt a Regisztráció menüpontban olvashat.

 

vissza a tartalomhoz

 


4. Számlázási, Fizetési és Szállítási adatok 


Itt láthatja a regisztráció során megadott számlázási és szállítási adatait, valamint a fizetési lehetÅ‘ségeket, melyeket igényének megfelelÅ‘en aktualizálhat, módosíthat. A megrendelést Futárral kézbesíti az Étterem. Itt tekintheti meg a szállítási díjat is.
A Megjegyzés rovatban lehetÅ‘sége van egyedi igények jelzésére.
Fontos: Szállítási címnek olyan címet adjon meg ahol hétköznap munkaidÅ‘ben át tudja venni a megrendelést, iletve megadhat olyan címet ahol valaki biztosan át tudja venni.

 

vissza a tartalomhoz

 


5. EllenÅ‘rzés 

 
Kérjük ellenÅ‘rizze még egyszer megrendelését. Ha mindent megfelelÅ‘nek talált, a Rendelés feladás gombra kattintva érvényesítheti a megrendelését, amelyrÅ‘l hamarosan visszaigazolást kap e-mailben. A termékek mellett található fotók szimbolikus jellegűek. A termékek mellett feltüntetett ár az adott termék bruttó vételára, amely az általános forgalmi adót is tartalmazza. A megrendelés a visszaigazolást követÅ‘en lép érvénybe!

 

vissza a tartalomhoz

 


6. Megrendelés 
 

A megrendelhetÅ‘ termékek jellemzÅ‘i a termék adatlapján tekinthetÅ‘k meg. A termékek mellett található fotók szimbolikus jellegűek. A termékek mellett feltüntetett ár az adott termék bruttó vételára, amely az általános forgalmi adót is tartalmazza. A megrendelés a visszaigazolást követÅ‘en lép érvénybe! A megrendelés után automatikus visszaigazolást kap, melyben megtalálja megrendelt termékeit és általános információkat a rendelésrÅ‘l. A visszaigazolást követÅ‘en az Étterem elkészíti megrendelését majd Futárral kézbesíti azt.

 

vissza a tartalomhoz

 


7. Áruátvétel - Szállítási határidÅ‘ - Szállítási díj 
 

A megrendelését az Étterem a Nyitvatartási idÅ‘ben tudja kiszállítani. A megrendelés szállítási ideje maximum 70 perc. Kérjük azonban, hogy a szállítási idÅ‘t 5-10 perc erejéig kezelje rugalmasan! Rossz idÅ‘járási viszonyok esetén a késés a forgalom miatt természetes lehet. Ennek mértéke 10-20 perc. Ennél jelentÅ‘sebb késés esetén az Étterem illetve a Futár természetesen tájékoztatja Önt.
A szállítási díj a megrendelés feladásakor és a visszaigazolásban is tételesen fel van tüntetve.

 

vissza a tartalomhoz

 


8. Regisztráció 
 

Az áruházban történÅ‘ rendeléshez Önnek regisztráltatnia kell magát. A regisztrációt bármikor egyszerűen végrehajthatja. A regisztrációkor megadott adatokat (Vezetéknév és Keresztnév, Telefonszám, E-mail cím, Belépési Jelszó, Szállítási cím) kizárólag csak a rendelés teljesítéséhez használjuk fel, azt bizalmasan kezeljük, harmadik félnek át nem adjuk. Az áruház semmilyen formában nem vállal felelÅ‘sséget a hibás adatokból eredÅ‘ téves teljesítésért. A regisztrációkor megadott személyes adatokat egy Ön által megadott e-mail címmel és jelszóval tároljuk a késÅ‘bbi azonosításhoz. Az azonosítók megadásával adataihoz bármikor hozzáférhet, és módosíthatja.
Amennyiben jelszavát elfelejtené, úgy email címe megadásával, új jelszót kérhet, melyet e-mailben küld meg a rendszer automatikusan.
Fontos: Amennyiben szeretne a továbbiakban információkat kapni az áruházunkban megjelenÅ‘ újdonságokról, akciókról, akkor regisztráláskor iratkozzon fel hírlevelünkre.

Regisztráció törlése

Amennyiben törölni szeretné hozzáférését, kérjük ez irányú igényét központi e-mail címünkre jelezze.

 

Cookie-k

A portálunkon cookie-kat ( süti) használunk a könnyebb vásárlások érdekében. Ennek segítségével tudjuk beazonosítani a Felhasználót és a látogatások alkalmával automatikusan felismerve beléptetjük.

A webáruház rendszer használatához a böngészÅ‘jében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.

 

vissza a tartalomhoz

 


9. Fizetési lehetÅ‘ségek 
 

A vételár a feltüntetett termékek melletti ár, melyek bruttó (Áfa-t is tartalmazó) áron kerülnek feltűntetésre. A következÅ‘ fizetési lehetÅ‘ségek, fizetési módok közül választhat:

9.1. Fizetés Készpénzzel
9.2. Fizetés Bankkártyával
9.3. Fizetés Erzsébet Utalvánnyal
9.4. Fizetés Ticket restauranttal
9.5. Fizetés Chéque déjeunerrel
9.6. Fizetés Sodexoval



9.2. Online bankkártyás fizetés folyamata és feltételei

A áruház részére az UniCredit Bank Hungary Zrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetÅ‘ségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által.

Az áruházban az alábbi kártyatípusokkal fizethet rendelés esetén:

a) MasterCard
b) Maestro
c) Visa
d) Visa Electron

A fizetés lépései: a megrendelés összeállítása után válassza a Fizetés Bankkártyával lehetÅ‘séget, majd a Rendelés feladása gombra kattintást követÅ‘en Önt az Unicredit Bank fizetÅ‘oldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhetÅ‘ legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.
Bankkártyás fizetés esetén a kártya számára, lejárati dátumára, valamint a hátoldalán található ellenÅ‘rzÅ‘kódra (CVC/CVV) lesz szükség (amennyiben az Ön bankkártyáján nem található ilyen ellenÅ‘rzÅ‘kód, érdeklÅ‘djön bankjánál).
A fizetés gomb megnyomása után és a tranzakció sikeressége esetén a bank azonnal zárolja a kártyán lévÅ‘ összeget, jelzi az áruháznak a tranzakció sikerességét és visszairányítja Önt az áruház oldalára, ahol értesülhet a sikeres megrendelésrÅ‘l. Ezt követÅ‘en az Étterem elkészíti a rendelést, majd kézbesíti azt (sikeres bankkártyás fizetés esetén természetesen nem kell fizetnie a Futárnak).

A bankkártyás fizetéshez az internet böngészÅ‘nek támogatnia kell az SSL titkosítást. Kérjük, hogy a fizetési folyamat alatt ne zárja be a böngészÅ‘jét!

Sikertelen bankkártyás fizetés esetén errÅ‘l értesülni fog, azonban a Kosarának tartalma, termékei megmaradnak!
Ez esetben az áruház visszairányítja Önt a fizetési lehetÅ‘ségek oldalra, ahol más fizetési módot választhat és rendelését újra feladhatja.

Amennyiben a banki oldalról nem tér vissza az áruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minÅ‘sül. Amennyiben a banki fizetÅ‘oldalon a böngészÅ‘ "Vissza/Back" vagy a "Frissítés/Refresh" gombjára kattint, vagy bezárja a böngészÅ‘ ablakot mielÅ‘tt visszairányításra kerülne az áruház oldalára, a fizetés sikertelennek minÅ‘sül.

Amennyiben a tranzakció eredményérÅ‘l, annak sikertelensége esetén okáról, részleteirÅ‘l bÅ‘vebben szeretne tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezetÅ‘ bankjával.

 

vissza a tartalomhoz

 


10. Megrendelés lemondása 
 

A megrendelést nem áll módjában lemondani. Ennek oka abban kereshetÅ‘, hogy a rendelés leadása után az Étterem azonnal elkezdi összeállítani és elkészíteni a  rendelést. A rendelés személyre szabott, így ha lemondaná, akkor azzal az Étterem nem tudna mit kezdeni.

Az Étterem fenntartja magának a jogot, hogy indokolt esetben elálljon a rendelés teljesítésétÅ‘l (pl áramszünet, vagy egyéb szélsÅ‘séges idÅ‘járási viszonyok esetén). Ilyen esetben természetesen az Étterem értesíti Önt.
Az Étterem által visszamondott rendelés és nem teljesített rendelés esetén amennyiben Ön már fizetett, úgy - a részletek tisztázása után - az Étterem az Ön által kifizetett összeget teljes mértékben visszatéríti, így Önt semmilyen esetben nem érheti kár.

FONTOS! Az áruházon keresztül leadott rendelés esetén, legyen elérhetÅ‘ a megadott telefonszámon, e-mail címen, szállítási címen.
Vitás esetekben a Ptk. szabályozásai mérvadóak.

 

vissza a tartalomhoz

 


11. Reklamáció kezelés 
 

Minden bankkártyával fizetett rendelésnél kérjük, hogy a reklamációt írásban küldje el az áruház e-mail címére. A reklamációk kezelésére a rendelés leadásától számított 3 munkanapon belül van lehetÅ‘sége. A reklamáció tartalma minden esetben 3 munkanapon belül kivizsgálásra kerül, és amennyiben a vásárló panasza valós, úgy a vásárlót kártalanítják - szükség esetén a teljes vételárat kártyájára jóváírják.
Az írásban leadott reklamációval kapcsolatosan nyitvatartási idÅ‘ben telefonon is tud érdeklÅ‘dni.

 

vissza a tartalomhoz

 


12. Adatvédelem 
 

A regisztrációhoz szükséges néhány személyes adat megadása is. Csak olyan információkat kérünk ÖntÅ‘l a regisztráció folyamán, amelyek feltétlenül fontosak ahhoz, hogy küldeménye célba érjen. Telefonszámára azért van szükségünk, hogy az esetlegesen felmerülÅ‘ kérdéseket is tisztázhassuk Önnel. Kérjük, ennek érdekében pontosan adja meg a kért adatokat!
A megadott adatokat az adatvédelmi törvénynek megfelelÅ‘en bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át, és azokat csak saját céljainkra használjuk fel.
Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.

Ahhoz, hogy a megrendelés leadhassa és a megrendelt árukat ki tudják szállítani a megfelelÅ‘ címre az alábbi adatokat kell megadnia:

a) Vezetéknév és Keresztnév
b) Telefonszám
c) E-mail cím
d) Belépési Jelszó
e) Szállítási cím

 

vissza a tartalomhoz

 


13. Panaszával fordulhat 
 

Amennyiben a fogyasztóvédelmi jogok és jogszabályok betartásával bármilyen problémája van, az alábbi szervezetekhez fordulhat:

- Fogyasztóvédelmi FÅ‘felügyelÅ‘ség Panaszirodája: 1088 Budapest József krt. 6
- Megyei Fogyasztóvédelmi FelügyelÅ‘ségek a megyeszékhelyeken
- BékéltetÅ‘ Testületek megyénként a megyei Kereskedelmi és Iparkamarák mellett
- Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület: 1055. Balaton u. 27
- Egyes településeken működÅ‘ civil fogyasztóvédelmi szervezetek
- A települési önkormányzatok jegyzÅ‘i


A vásárló a webáruházon történÅ‘ megrendelés elküldésével kijelenti, hogy jelen Vásárlási Információk feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatkezelési Tájékoztatóban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

 

vissza a tartalomhoz

 

 





















70 390 7626
Tel:  70 390 7626

Cím: 1066 Budapest, Teréz körút 62.

Visa Electron Meastro MasterCard  
 
   Ticket Restaurant Étkezési utalvány   Erzsébet utalvány     Sodexo Étkezési utalvány   

Belépés
E-mail
 
Jelszó:
Maradjon bejelentkezve  
» Még nincs fiókja? Regisztráció










Kosár
Az Ön kosara jelenleg üres

 
Zárva
Telefonszám:
70 390 7626
Étkezési jegy:
        

© 2024 NEUWEBSHOP Minden jog fenntartva    |   Oldaltérkép    |   Adatkezelési tájékoztató
FÅ‘oldal        Rólunk        Kapcsolat        Képek        Vásárlási információk        Észrevételek, ötletek       
1066 Budapest, Teréz körút 62.
Telefonszám:
70 390 7626